Journal 3 – 13/4/2009

Pertama sekali saya nak meminta maaf kerana pada hari jumaat saya tidak dapat trade forex kerana masalah internet. Tetapi hari ini Alhamdulillah sudah dapat line internet.

GU – Pagi

journal3-gu1

ok untuk post diatas, saya mengalami loss sehingga akaun demo ini sudah MC (margin call). Saya tidak tahu kenapa, mungkin kerana pergerakkan price terlalu laju, ataupun line internet saya terlalu slow. Mengapa saya bercakap sedemikian, kerana jika diikutkan, price sudah pn melebihi target profit sye iaitu 1.4607, sedangkan price terendah ialah 1.4606. tetapi saya akan mendapatkan kepastian daripada yang lebih arif.

EU – Pagi – Akaun demo baru

journal3-eu1

journal3-eu2

UJ – Petang – Hari hujan

journal3-uj1

Alhamdulillah berakhirlah sudah hari ini, insyallah sye akan mencari jawapan untuk GU yang menyebabkn MC

Tinggalkan komen