Journal 4 – 14/4/2009

Alhamdulillah hari ini saya telah mengaplikasikan teknik-teknik yang diajar oleh rakan-rakan trader saya dalam menggunakan MP2009. Matlamat kami semua adalah untuk mencapai ZERO LOSS seperti saudara wha (pencipta MP2009) dan beberapa rakan trader yang lain yang sudah pun mencapai tahap itu.

EJ – Pagi

journal4-ej1

EU – Petang

journal4-eu1

Ingat, untuk journal ini dan yang akan datang, pastikan anda melihat CARA OP saya, adakah ia menepati syarat-syarat yang telah saya nyatakan ataupun tidak. Jangan hanya melihat hasilnya, tetapi lihat bagaimana mendapatkan hasil hijau itu.

UJ – Malam atas arahan saudara wha / pencipta MP2009

journal4-uj1]

anda dapat lihat SS saya UJ, di ambil kerana arahan cfoo wha, menurut seorang rakan saya, cfoo wha menyuruh UJ untuk OP sell kerana breakout, sebab itu MP2009 saya bertambah indi nya

Tinggalkan komen