Loss MP2009?

Dalam topik ini saya akan membincangkan mengapa loss terjadi di dalam journal saya.

Journal 2  – EJ Loss

journal2-ej1-loss1

ok, ini terlalu ketara mengapa loss terjadi, kerana WARNA tidak sama. Warna amat penting dalam penggunaan MP2009. walaupn warna HA adalah biru, tetapi indi di window dibawah bewarna merah, jadi tidak sepatutnya mengambil sebarang post disini.

Journal 2 – EU loss

journal2-eu11

Ini juga jelas kenapa saya loss, sekali lagi warna tidak sama, saya terlalu mengikut kotak harga yang menyatakan sell. Sekiranya refer kembali kepada syarat-syarat MP2009 yang saya nyatakan sebelum ini, semua syarat adalah tidak ada untuk melakukan OP sell.

Journal 3 – GU loss

journal3-gu11

Ini merupakan akaun demo yang terkena MC, bagaimana boleh terjadi, sekiranya kita melihat kembali syarat-syarat yang saya nyatakan, hampir semua menepati syarat, tetapi kenapa loss. Bukan kerana price movement. Tetapi kerana saya tidak melihat line wha92807, cuba anda lihat, line tersebut sudah berada dibawah 50% dari atas, dan lagi pula line tersebut mendatar, jadi disini kesilapan saya. Ingat kerana satu benda kecil kita lupa lihat, ia boleh mengakibatkan kerugian.

Saudara wha ada berpesan : “Bukan berapa banyak pips yang kita boleh hasilkan sehari, tetapi quality setiap pips yang anda dapat itu lebih berharga”

maksodnya : kita bukan nak cari banyak pips sehari untuk jadi kaya, tetapi kita tahu bagaimana kita hendak dapat 10pip, bukan kerana nasib, tetapi sebab kita tahu mendapatkannya.

Tinggalkan komen